5 хв. 50 сек.
Логіка таргетованої реклами та перші кроки
Ваш старт у світі таргетованої реклами
На цьому уроці Ви дізнаєтеся, чому реклама в Meta може стати інструментом зростання бізнесу, які помилки роблять новачки та як працюватиме курс.
Відтворити
4 хв. 38 сек.
Як створити ефективний офер (пропозицію)
Найефективніша методика створення оферів
Ви навчитеся працювати з методикою КУСТ (корисність, унікальність, специфічність, терміновість), щоб зробити Ваш продукт максимально привабливим для клієнта.
Відтворити
6 хв. 24 сек.
Підготовка до запуску, ключові налаштування
Правильна підготовка: сторінка і кабінет готові до роботи
Покрокова інструкція зі створення та налаштування бізнес-інструментів Facebook. Ви отримаєте чек-лист із ключових налаштувань.
Відтворити
26 хв. 02 сек.
Старт реклами без сайту, налаштування лід-форми
Лідогенерація із Facebook та Instagram без власного сайту
Ви навчитеся залучати нових клієнтів із Facebook та Instagram використовуючи внутрішні ресурси Meta. Розглянемо створення форми, її налаштування а також переваги і недоліки у порівнянні із сайтом.
Відтворити
37 хв. 30 сек.
Реклама для залучення відвідувачів на сайт
Алгоритм налаштування рекламної цілі Трафік
Дізнаєтесь як налаштувати рекламну ціль «Трафік», щоб приводити потенційних клієнтів на сайт або лендинг.
Відтворити
33 хв. 22 сек.
Продажі через сайт: кампанія з конверсіями
Методика перетворення відвідувачів сайту на покупців
Отримаєте алгоритм покрокового запуску кампаній на сайт із ціллю «Конверсії». Навчитеся працювати з Facebook Pixel, налаштовувати події (додавання в кошик, покупка), та відслідковувати результати.
Відтворити
5 хв. 01сек.
Методики масштабування рекламних кампаній
Покрокові техніки масштабування для росту продажів
Отримаєте ключові стратегії правильного масштабування у Meta. Ви дізнаєтесь, як збільшувати бюджети без втрати ефективності, коли варто дублювати кампанії, а коли — працювати з новими аудиторіями та багато іншого.
Відтворити
6 хв. 00 сек.
Як уникати вигорання креативів
ТОП техніка роботи із оголошеннями від агенції LeadHub
Ви дізнаєтесь, що таке «вигорання» рекламних креативів та як цьому легко запобігати за допомогою перевіреної методики роботи із рекламними оголошеннями яку роками використовує маркетингова агенція LeadHub.
Відтворити
5 хв. 50 сек.
Логіка таргетованої реклами та перші кроки
Ваш старт у світі таргетованої реклами
На цьому уроці Ви дізнаєтеся, чому реклама в Meta може стати інструментом зростання бізнесу, які помилки роблять новачки та як працюватиме курс.
Відтворити
4 хв. 38 сек.
Як створити ефективний офер (пропозицію)
Найефективніша методика створення оферів
Ви навчитеся працювати з методикою КУСТ (корисність, унікальність, специфічність, терміновість), щоб зробити Ваш продукт максимально привабливим для клієнта.
Відтворити
6 хв. 24 сек.
Підготовка до запуску, ключові налаштування
Правильна підготовка: сторінка і кабінет готові до роботи
Покрокова інструкція зі створення та налаштування бізнес-інструментів Facebook. Ви отримаєте чек-лист із ключових налаштувань.
Відтворити
26 хв. 02 сек.
Старт реклами без сайту, налаштування лід-форми
Лідогенерація із Facebook та Instagram без власного сайту
Ви навчитеся залучати нових клієнтів із Facebook та Instagram використовуючи внутрішні ресурси Meta. Розглянемо створення форми, її налаштування а також переваги і недоліки у порівнянні із сайтом.
Відтворити
37 хв. 30 сек.
Реклама для залучення відвідувачів на сайт
Алгоритм налаштування рекламної цілі Трафік
Дізнаєтесь як налаштувати рекламну ціль «Трафік», щоб приводити потенційних клієнтів на сайт або лендинг.
Відтворити
33 хв. 22 сек.
Продажі через сайт: кампанія з конверсіями
Методика перетворення відвідувачів сайту на покупців
Отримаєте алгоритм покрокового запуску кампаній на сайт із ціллю «Конверсії». Навчитеся працювати з Facebook Pixel, налаштовувати події (додавання в кошик, покупка), та відслідковувати результати.
Відтворити
5 хв. 01сек.
Методики масштабування рекламних кампаній
Покрокові техніки масштабування для росту продажів
Отримаєте ключові стратегії правильного масштабування у Meta. Ви дізнаєтесь, як збільшувати бюджети без втрати ефективності, коли варто дублювати кампанії, а коли — працювати з новими аудиторіями та багато іншого.
Відтворити
6 хв. 00 сек.
Як уникати вигорання креативів
ТОП техніка роботи із оголошеннями від агенції LeadHub
Ви дізнаєтесь, що таке «вигорання» рекламних креативів та як цьому легко запобігати за допомогою перевіреної методики роботи із рекламними оголошеннями яку роками використовує маркетингова агенція LeadHub.
Відтворити